fredags mys

0kommentarer

ja jag har inte uppdaterat bloggen på hela dagen men jag sov faktist ganska så länge sen
kom sarah hem och så satt man och va social med henne, sen vid 4 gick jag och hämta
jordan från dagis sen har jag bara suttit och chllat framför datan, laddat hem filmer och så.

ska bara vara hemma och mysa med jordan idag, jag och jordan ska ha fredags mys och
vill någon vara med och mysa så är det bara att skicka i väg ett sms till mig så kan du säkert
komma och mysa med mig och jordan.


inlägget i gå jo jag vet att lite mycket kanske men jag satt och tänkte för mig själv vad kärlek
va och om kärlek finns så jag tog beslutet att jag skulle skriva ett inlägg om det sen vart jag
så inne i det så jag fastn och börja skriva om min framtid o lalala och visst är det så jag vill ha
min framtid men jag vill faktist inte dela den med den männsikan jag skrev om igår.

som sagt det va han som pajja allt, han som sumpa channsen inte jag.
ch jag förtjänat bättre :)

men nu ska ja kolla lite på film här med jordan messa o ring om ni vill komma förbi!

take care

Kommentera

Publiceras ej