great day!

0kommentarer

nu är jag hemma, har sätt på tv lite och bara tagit det lugnt.
jag va hemma hos jessica och joffe som bor i navesta, vi åt lite mat det blev pomme och hamburgare sen så har vi bara chillat framför tv tagit det lugnt och mysit, sen gick jag och jessica ut en sväng och träffade emelie som va skit sjuk hon med i halsen, jätte hes va hón, stakare! NOT ;)

i morgon har jag fyllda planer, för jag drar nämligen till boxholm med frugan, vi drar från norrköping vid 10 på morgonen! ska bli riktigt kul faktsi komma här i från lite, men ska hem ganska så tidigt för jag vill ju friskna till riktigt i halsen innan jag drar ut och ränner om nättrena och jag har faktist tänkt att åka hem till min kära syster och alal dom andra när jag blir bättre och inte hostar ihjäl mig om nätterna, så jag hoppas att jag bli frisk snart =)

men nu ska jag tagga pussssssssssssss !

Kommentera

Publiceras ej