home work's !!!

0kommentarer

hejsan, nu vart det lite bättre där va med headern?
det tycker jag ialla fall för på den så är dom mest betydelsefull
personerna i mitt liv, så den är vackrast av alla andra header's.

skol dagen har varit jätte bra, mycket plugg och så men jag har skött mig jätte bra och det är ju bra för sköter jag skolan i 2 veckor klockreént så kommer jag få bo hon sarah varannan vecka, sendan får jag se om det går att jag bor där och i så fall så flyttar jag dit.

va var på studiebesök i söderköping idag, vi va på ett ålderdoms-hem, dom äldre bara titta på oss typ störde sig på oss för vi är unga och friska, men sån är livet dom har ju också varit som oss en gång i livet och vi kommer även bli som dom antadligen,

idag blir det att plugga arslet av sig för jag kunnde inte göra läxan igår, för jag glömmde pappret med frågorna till i skolan så jag får göra allt idag pluss massor extra.. usch känner att jag inte har orken men ska göra allt nu för att få flytta till sarah, inget ska stå i min väg!

uppdaterar senare, love <3

Kommentera

Publiceras ej