jag e fan omtyckt ;)

1kommentarer

haha mitt ex messade mig nydligen och sa att han drömmde om mig i natt så frågade jag han vad han drömmde men då sa han att han inte kom i håg, han kom bara i håg att han hade drömt om mig xD. (y) how sweet gubben haha ;)

kimbeleej då ? honhar dött eller något hon är inte vid msn det står (tv(mp)) men jag har ringt och skrivit till henne på msn men inget svar i från henne och ingen uppdatering på hennes blogg heller för den delen :s

hennes låt vart ju klar idag vet inte om den ligger uppe på y.t än ? någon som vet?

måste tagga och bli mer omtyckt pööözz ! ;)

1 kommentarer

kimberly

22 Oct 2009 23:21

har nt sett att du ringt o smsat :o knas!

jag vaknade vid halv 4-4 idag.. men inget på mobilen.

här är jag iaf :D <3333

o låten, japp, den finns på yt ;)

Kommentera

Publiceras ej