kärlek? ÅSIKT !

0kommentarer




Kärlek för mig är:

- Tillit, man måste lita på den personen man vill dela sitt liv med.
litar du inte på din partner, så gömmer du alltid något för henne/honom och en relation utan tilit
kallar jag inte riktig kärlek, även fast den är svår att hitta, men jag har hört att man kan hitta den..

- Trygghet, utan trygghet finns för mig ingen kärlek.
jag tror man söker den tryggheten som när man va liten och kanske somnade i sin pappas eller
mammas famn,arm eller bröst, jag tror faktist det är den känslan som man söker efter, fast med
en partner.

- Ge och ta, utan att kunna ge och ta så finns det ingen kärlek för mig.
ger man för lite eller tarför mycket tex. tid, plats över huvettaget.. så ska en relation bara inte vara
det är ingen kärlek, tycker du att du inte får den kärlek du vill ha borde du kolla upp och prata med
partner för att man har rätt till att få den kärlek men vill ha och förtjänar..

- tänka framtid, jag tycker att det är viktigt att redan i början prata om framtid, om man säger så här
att skulle jag leta efter en kille skulle jag villja hitta en att leva livet med inte bara för nuet..
liksom en framtid man kan drömma om även om det kan vara å kvar tills man kan uppfylla dom
drömmarna, tex. barn?, gifta?, hus eller lägenhet?, sverige?, landet? alltså jag tycker man måste
veta sånt, jag tycker det är viktigt, för att hålla glöden igång.

- nuet, men måste ändå tänka nuet, alltså jag älskar dig nu och vill göra det föralltid.

- respekt, man måste alltid visa respekt för sin partner!
man kanske inte alltid tycker lika dant men man måste respektaras den andras åsikter och kanske
till och med rätta sig lite eftersom, (beroende på vad det är).



min framtid

tyvärr vill jag bara dela den med en som nog är omöjligt på alla sätt.
men m inte han blir min man så blir någon annan.

du och jag finner varandra igen, den här gången med tilit, trygghet, respekt det som vi förra gången
inte kanske hade.. bygger upp ett starkt band som gör att ingen eller inget kan klippa det.
och stå för att vi älskar varandra.

jag ger dig den kärlek dom du begär av mig, och du ger mig den kärlek jag begär av dig.
vi  flyttar i hop, och när vi gjort det så ska vi dela allt, tankar, framtid, tårar skratt och glädje.
vi ska sedan skaffa oss en ekonomi, ett barn som skulle ändra hela våran värld till den bästa.
vi blir dom perfekta färäldrarna, vi ser till att vår barn får det vi kanske aldrig fick och att vårar barn
inte ska behöva se de den inte ska behöva se. tillsammans ska vi ge så mycket kärlek så att vårat
barn aldrig kommer känna sig ensam, vi ska ge allt vi kan allt den behöver och kanske mer till vårat
barn, vi ska uppfostra vårat barn tillsammans och vara eniga om hur det ska vara.
och vi ska som sagt ge vårat barn det som vi aldrig fick sm vi ville ha och mycket mer.
tillsammans skulle vi stötta vårat barn och varandra genom allt, dela allt tillsammans.
vi gifter oss och lovar varandra evig kärlek tills döden skilljer oss åt.
i våran värld ska det aldrig finnas något som heter "skiljsomässa" för att vi känner varandra så bra
så att vi vet och kan ta oss ut dom svåra stunderna och vi vet hur vi ska hantera dom.
vi kommer föralltid vara ett med våran barn.

jag väntar inte, men jag har en tanke och en önskan.. men jag VÄNTAR ALDRIG!




man ska aldrig tappa hppet om kärleken..
se bara till att du inte blir kär i kärleken och deppar ner dig.
leta inte efter den, emn tänk inte heller att den komemr till dig.

jag har igentligen så mycket mer att skriva men jag tog med det som jag tycker är viktigaste och
att jag skriver ner min framtid är att ni borde ju får veta vad jag snacka om så nu inte först tycker att
mina åsiker är helt vrickade.. ni måste ven förstå hur jag tänker därför skrev jag kort om hur min jag
vill ha min framtid. och det behöver inte hanlda om den persoen som jag vill för finns det en person
som ger mig det här så är det min nästa.

om ni nu läste det här så dela med er av era åsikter,
tycker ni jag e knäpp som tänker så här?
tänker jag rätt?
hur ser du ni på kärleken?

pussen på er, nu ska jag fortsätta med fram-villefacebook ! =) <3







 

Kommentera

Publiceras ej