MÅSTE LÄSAS!

0kommentarer

jag ångrade mig med det där med film kvällen så tyvärr vart det aldrig någon, jag kännde för att vara för
mig själv ett tag, så nu har jag nydligen sätt picture this, nu har jag börjat titta lite på disater movie.

jag har tagit bort min bilddagbok, facebook osv, i stort sätt alla sidor förutom bloggen då.
kännde att jag inte orkar med det för måste hitta mig själv i allt. så nu blir det stor förändringar.
jag har en ny msn också men just nu har jag ingen använding till den så vi får se hur dte blir.

jag har stängt av min mobil också, och jag funderar på att byta nummer, och nu tror in säker att det har hänt
värsta saken, nen igentligen är de inte de.. jag gör så här för att jag måste hitta mig själv.

nu ska jag ut och röka sen ska jag fortsätta att se på disater movie.

har ni frågor eller något så kontakta mig på min hotmail, eller så skriver ni här på bloggen.
[email protected]

take care.

Kommentera

Publiceras ej