naturlig skönet idag

0kommentarer

haha, jupp det är tydligen bara jag och amelia som kör den stilen av dom tjejer som går på vågan skola.
men säger bara, 1 jag går inte i skolan för att ragga på killar, 2 alla killar värkar vara omogna på min skola
och sist men inte minst, 3 jag orkar bara inte sminka mig hihi (a). men allt de där är faktist sant!

idag ska jag träffa kimberly ett tag, hon är tydligen här i norrköping så ska träffa henne, snacka och umgås
lite sesådär bara hur som hellst, aa förfan! :)

nu går det lite över styr här, nu blev jag lite för trött, nu lägger vi oss och sover igen.
klockan är bara 07.06, och de kan sua min balle om ja hade ngn, för jag vill bara till skolan så jag kan få
komma hem någon gång igen och bara chilla för mig själv, göra vad jag vill osv.

och så får jag säga tack till kim znilledin, för att han gav mig så fina tips i går om medecin haha.
jag viste ju redan om de där jag går liksom undersköterska, men som sagt jag hade aldrig hört  någon annan
privat person beskriva det bara böcker såklart, danke till dig ju !

AMELIA, KIMBERLY, EMELIE, OSV .. JAG VET ATT NI LÄSER PUSS PÅ ER !

Kommentera

Publiceras ej