NY DESIGN!

0kommentarer

ny design, vad tycker ni?
jag tycket den är klockreen i alla fall, just ni sitter jag och pratar med kim i skype han är en jävla nörd för
han sitter och spelar cs, och det måste ju bara va det segaste som finns, alla spel suger tycker jag haha.

när jordan har sommnat och när jag snackat klart med kim så ska jag ta ett varmt skönt bad.
sen ska jag bara chilla framför datan och så, kommer nog inte sommna så tidigt eftersom jag sommnade
typ vid 6-halv 7 i morse och vart väckt av sarah kl 2 typ. jaja men det märker vi hur det blir med det =)

sirri är på väg hem, han ska komma och lämmna sarahs pengar sen kanske han ska gå ut eller något jag
vet faktist inte, men sarah trodde något i den stilen.

ayaa, vad tycker ni nu om bloggen då.
ska tagga ciao! :*

Kommentera

Publiceras ej