ny dushad

0kommentarer

ja jag lyckades hoppa in i en dush men när jag precis lagt mig ner och börjat chillar så
kommer jordan och bankar på dörren och tjuter för han ville bada med moster så det va
bara att hopa upp och ta en handduk och hämta han och så hoppa han i och bada med
mig, gullunge aså, tog lite bilder som kommer in typ söndag eller måndag när jag är
hemma och har sladden.

snart kommer jag kunna lägga ut låten som jag berättqa om i går som min baby sa att
det va från han till mig, ska bara fixa den på youtube så kan lägga in den.
den e fett bra och den blev ju extra gullig när baby sa så =)<3

" baby ge mig din hand, ge mig din tid och jag ger dig allt
för ingen annan kan förföra mig på sättet du kan
baby jag tror jag e kär, jag tror jag e kär

inget jag valt blev som det blev,
kan inte längre skillja rätt och från fel
för när jag sluter ögonen är du de ända jag ser
baby jag tror jag e kär, jag tror jag e kär "

kimberly kan du bli frisk någon gång jag vill ses snart fan vi har inte sätts på 2 dagar
och snart så dör jag, inte en dag till säger jag bara! haha (a)

BYE BITCHES!

Kommentera

Publiceras ej