omg, desperat el ?

3kommentarer

nu ska jag bara platta till mitt hår lite sen ska jag dra mig till stan lite snabbt, ska bara handla en jacka lite fort.
den är sör och den är väldigt reäl, den kommer jag nog inte frysa i så mycket.

får se vad som hännder sen måste ialla fall möta upp jessia så jag kan få tillbaks mina grejer, smink osv..
men ayaa, uppdaterar senare pussen.

EN SAK! , tycker inte lilla ida ska vara så nyfiken, kul att du läser min blogg men gumman lägg dig inte i sedan utanför bloggen, för det har du inte ett skit med att göra. så snacka inte bakom min rygg snacka med mig för kimberly är inte någon jävla post"gubbe"! så nästa gng du har något att på pekla eller fråga, så fårga mig elller så skiter du i det! + att jag ser dig exakt varje morgon i södertull du klan ju passa på att fråga då ? ;)

take care.

3 kommentarer

kimberly

04 Oct 2009 14:29

hahahahahahhhhahhaha (Y)

ida

04 Oct 2009 21:42

hehehehe :) roliiiigt stumpan.

jag trodde inte direkt du skulle ge mig ett svar om jag frågade dig heller.

exakt varje morgon va väll att ta i när jag är där maybe tre gånger i veckan men fersure! :)

förstår inte varför du är dryg när jag inte menat något illa så.

ida

04 Oct 2009 22:14

ja mena inget illa iallafall, så du vet :)

Kommentera

Publiceras ej