stämma blogg.se ?

0kommentarer

först och främst vill jag säga att blogg.se har varit jätte segt!
så jag har skitit i att blogg för det tog nästan 10 minuter för att komma in på sidan osv.
men nu värkar de årdnat upp sig här! (y)

ja som sagt jag sitter hemma, jag är skit sjuk och har varit de dom senaste 5 dagarna nu skit jobbigt!
jag har feber, jag kallsvettas, hosatar som en galning, skit ont i halsen, har inte kunnat äta, yr osv. låter kul va?
nej inte exakt så håll er borta från mig men inte från bloggen ;)

klockan är rätt så mycket jag vet att jag borde sova men jag kan nt för lägger jag mig ner börjar jag hosta som en galning och det är omöjligt att sova, jag driver inte aso.. jag har varit vaken sedan 8 i morse och jga kan nt sova, kan ni fatta hur sjukt det är liksom jag är den personen som vanligtvis älskar all ligga o mysa i sängen och bara ta de lungt hellst bara ligga där hela dagen och lata mig men nejnej , det går inte för sig för då håller jag på att kvävas av slämm och hosa istället hmm KUL! lite ironisk j jag vet  =)

nu är jag skit glad för att blogg.se har bättrats så du nu kan ja blogga igen wiiihuu HAPPY !!! :D

puss på er alla öven min värsta fiende får en puss idag (vem d nu e ?) ;) haha skojja!
 take care !

Kommentera

Publiceras ej