svar till classe

0kommentarer

haha, jag har inte sagt att låten e ny gubben ;)
tycker om old sheit du vet haha.


kvällen;
har tittat på film hela kvällen, mycket mys aså.
och nu snackar jag med kimberly i luren, både hon och jag är fett trtta på att
människor snackar fast dom igentligen inte vet ett skit, folk snackar om saker
dom igentligen inte har en aning om och jag har strt mig på det länge!
ta reda på hela saningen innan ni ppna käften om något som inte har med er att
gr fr ni str och ni visar bara hur patetiska och omogna ni är.

jag släpper känslan där lite men blir bara så irriterad..
nu ska jag äta något sen ska jag någ lägga mig och sova.
i morgn hännder det grejer ju, jag ska sova hos kimberly och vi ska ha så jävla
kul så agtt ni anar inte aså, allt i planerat och vi har våra mål som vi ska uppnå!

bye bitches ;)

Kommentera

Publiceras ej