till dig kimberly ;)

0kommentarer

nu har jag precis städat, det är inte klart men jag kan ju inte damsuga så här sent..
kimberly är skit förbannad på mig för att jag inte uppdaterar bloggen så ofta hon säger att hon slösar bort tid på att gå in på min blogg var 5 minut för att titta om jag har slängt upp ett inlägg än, så tänkte göra det nu inte bara för hennes skull men för att hon påminnde mig. jag har ju varit lite off från att skriva ett tag nu som ni märkt men jag har ju som sagt varit sjuk och vad finns det att skriva om, om man bara är hemma och inte gör ett skit det är ju liksom skit tråkigt och de värsta som hännde är ju att jag blir mer sjuk eller något.. och det är ju inte så mycket att skriva om.

i natt sov jag inte ett skit därför blev det heller ingen boxholm för mig och kimberly..
känner mig sjukt dum som sket idet men jag vart fortfarande vaken vid halv 8 på morgonen och då hade jag inte somnat än tack vara men kära hosta som är i min hals och hälsar på haha.
men i alla fall det blev att sova istället, vila ut och så till veckan då jag och kimberly åker till boxholm för vi ska i
alla fall dig har vi bestämmt och då ska det ble så! men inte just i dag då..
men jag vaknade ca. halv 8 (på kvällen) då jag ringde kimberly dirr.

någon som vet något bra på tv eller så för jag dör av tråk här hemma och jag orkar snart inte mer haha.
aya jag taggar, uppdaterar senare maby! pussssssssssssss !

Kommentera

Publiceras ej