vart på*sweet 16!*

0kommentarer

kom nyss hem, har varit på fest med jessica och joffe i ektorp, det var en tjej som hade en *sweet 16*
det var jätte trvligt, verkligen, ganska så mycket folk men det var ändå en lugn stämmning, fadt inte i
början, då var det världens liv där inne men sen lugnade allt ner sig.
tack för allt tjejor och pojkar :)

bilder kommer kanske i morgon eller något det beror på när emma skickar alla bilder, det var en tjej som
jag lärde känna där hon tog massa bilder . och sen beror det ju på om jag kan ladda upp bilder på bloggen
vet ju inte om det fungerar och vågar inte testa nu för då stäng internet ner och då måste jag logga in igen
och skriva om allt, men om det inte fungerar så kan ni alla gå inte på min BDB, bli vän/bevaka!
linneaalarsson @ BDB.

jag vill även säga att jag har varit jätte dårlig på att uppdatera bloggen, jag har haft tid så jag ska inte skylla
på de men det har bara blivit att jag inte har skrivit har mest varit inne på BDB, och det är ju inte världens
bästa sida men det har bara blivit så. men jag ska bättre mig! :)

nu ska jag gå och lägga mig till en ny och bra dag i mitt liv så puss på er alla!

Kommentera

Publiceras ej