vem ska börja blogga?

0kommentarer

haha, ja ni andra avenyn avsnittet va faktist rikitgt bra, är det någon mer än jag som tror att det är roxanna som är kittys dotter, jag mena för det första så är dom skit lika, för det andra så är roxanna utlänsk och det var inte linda "roxannas mamma",  och för det tredje, kitty och roxanna har exakt samma temprament är det nt sant?
sen är det ju mycket mer som tyder på att kitty är mamma till roxanna menmen.

nu är det så att det är en person som snart ska börja blogga, han/hon har nyss fixat en blogg, och håller på att fixa den, jag har ingen aning om när den blir klart men jag antar att ni kommer bli galada, för inte riktigt alla vet vad den här killen/tjejen gör exakt om dagarna det ända ni vet är ryckten typ och vad ni tror så nu kanske ni får svar på era frågor mer och till och med kanske jag vem vet? säger inte vem det är försn han/henns blogg är färdig för det vorre väldigt taskigt men jag har varit inne på den lite och titta och så och det är en del grejer kvar att fixa på den så klert, men så fort den är klar så kan jag skriva det och länka han/hon på min sida.

men nu ska jag gå och lägga mig, tror jag först ska jag bara fixa en sak, ;)
take care!

Kommentera

Publiceras ej