videooo på jordan!

2kommentarer

sitter hemma här hos syrran, hon städar förfult och jag ska snart börja med mina läxor igen.
senare ska jag till kimberly och idag ska jag verkligen det för idag är jag pigg och glad, vi ska väl träffa martin och dm och bella skulle eventuellt vara med oss idag de blir väl najs,  =)

men nu dödar snart sarah mig och jag inte börjar med läxorna igen så det är bara att köra på så jag har det klart.
men vill bara lägga ut en fett söt video på jordan när han knappt va 1 år tro han precis skulle fylla ett.
haha han skallar sirri mellan benen och jag svär på allt han e så jävla söt när han dansar ! :D



take care !

2 kommentarer

ida

18 Oct 2009 23:53

haha ? :P

dom som gick från våran va martin jonas oh lukasssssss :)

men om de va skit fest vrf komma in då?

ida

19 Oct 2009 00:42

och va spelar de för roll dagen efter ?

Kommentera

Publiceras ej