<3

0kommentarer

sitter i navesta, snackade nyss med marcus på msn, fan att vi inte hann att ses men nästa vecka ska han kanske komma och då ska vi ses, så söt vi cam oxå han har förändrats massa fan.

ayya, mamma lotta kommer snart hem med mat till emelie sen ska hon köra hem mig så jag kan äta tacos som sylva har fixat till mig hihi. emelie och jag har väl inte gjort så jätte mycket nyss varit ute med knut och så anars har vi bara chiillat skrivit lite med fredrik hanna min älskade vän som jag måste träffa så snart som möjligt! saknar han fett mycket och amrcus med så måste träffa dom någon dag nu.

jag hoppas att min skärm fortfarande fungerar när jag kommer hem den är ju helt cp så man vet ju aldrig med den.

just nu sitter jag och knarkar den här låten och tänker på en speciell person som betyder mycket för mig..


oooh, vill spola tillbakt tiden med dig igen, jag var fucking den lyckligaste tjejen på hela jorden, du fyllde hela mitt hjärta av tro, hop och kärlek trodde verkligen att du var den rätta för mig...

pussen

Kommentera

Publiceras ej