buhuuuuuuuu

0kommentarer

skit kul, skärmen är helt väck nu kan jag ju lova den bara blinkar och det är förklarningen till varför jag inte bloggat sen i förrgår eller när det var. men jag ska få en ny en 20 tumm (y)

btw sitter hemma hos emelie ska chilla ovh så sen ska vi snart dra och ta en fika på stan, sen senare ska vi eventuellt träffa hadis och ajnur, vi får se hur det blir.

släpper känslar och säger att jag älskar alla min vänner som e vänner ! :)
och jag vet vad vänska e , sen e de upp till dom om dom tar i mot och ger till baks om inte så fuck dom , klarar mig bra för ja har vänner så det räcker och det spelar ingen roll om det nu bara ska vara 3 för att mina vänner som finns kvar är dom bästa pluss fuck ni andra jag har dom bästa i mitt liv och ni andra "skitvänner" kan sug min kuk i fall ja hade någon för behöver inte era problem i mitt liv ovh ni är ett stort problem för mig ljust därför som vi kanske inte e vänner längre ;)

och kimberly tro inte att de e dig jag menar, för det är de inte.

Kommentera

Publiceras ej