det gick ju ganska snabbt?

0kommentarer

sitter här hemma vid datan och väntar på svar, tyvärr kan jag inte säga vad det är för något
men men, lite hemlisar får man ju ha för sig sjäv, och visst jag börjar blir lite nervös och trött
på att vänta nu men jag hoppas på goda besked och då kan jag väl stå ut med att vänta ett tag.

varit hemma från skolan idag för känner mig inte så bra, lite illamående och såklart förskylning,
så tänkte att de var bäst att stanna hemma, så att det inte blir värre..
men i morgon ska jag till skolan som vanligt, och nu har jag fått reda på att nysten ska börja på
skolan jämter min så det ska bli kul, haha nysten du kommer få stå ut med mig i 3 år gubben!


i morgon ska vi på någon teater med klassen eller om det är hela skolan, jag har faktist ingen
aning men det märker jag,  börjar vid 9.20 tror jag så det blir fan skit bra!


 

tänkte börja lägga ut lite mea bilder, han kollat lite och har inte så mycket bilder på bloggen tyvärr.
men nu ska det blir ändring, och jag vill tacka läsarna för att jag tänkte ju lägga ner att blogga, och
jag förstå inte för det var ju för att jag kännde att jag inte hade så mycket sagt i bloggen men ändå
så har jag kommit till en högr nivå så jag ska inte göra er besvikna jag lovar, nu jävla börjar allt
från början och har ska det inte slutas blogga!

* We can play hard but are chickens in the soul, you took everything from me
I was happiest in the world
*

peace 'n love / maary janee ! <3

Kommentera

Publiceras ej