Sept. 24, 2009

1kommentarer

sitter hemma, peter va här och gav mig den nya skrämen, den va ju varken ärlig eller 20 tumm direkt men ayaa nöjer mi9g med den för nu kan jag ialla fal sitta vid datan, blogga, msn, facebook och allt.
men ska ta bort bdb nu eventuellt för pallar inte med skit sidan längre, bara massa ski för fan.

pratade med booboo nyss i lurren, han håller på att söka jobb här i norrköping eller så skulle hon och får hon jobb här så flyttar hon hit och jag svär på allt fan vad allt skulle bli bra aså jag hoppas verkligen!

i morron blir läkarbesök kl 10.00 sen efter de blir de skola sen ska ja till finspång dirr efter, booboo är då i stan med sin kompis så jag åker med dom dit. mina pengar komemr även i mon oooyeeeesssss så jävla nice!

ska lägga mig och läsa boken lånade snart oxå "när jag hör din röst" (twilight2).
men pussen på er fuckers  :) <3

1 kommentarer

Anonym

24 Sep 2009 22:57

Bättre än den skärmen än ingen alls :p

Kommentera

Publiceras ej