jag älskar dig..

0kommentarer

drömmen jag har, drömmen jag vill
jag försöker med allt men jag räcker inte till
du är min lycka och du är mer än så
vill du bli min eller ska jag ensam stå?

dom där 34 orden förklarar nog allt, jag försöker verkligen göra allt men jag räcker inte till för dig, för mig är allt skulle kunna dö för dig, kan slita ut mitt hjärta ur min kropp för dig..
och får jag inte dig så kommer jag leva ensam för det finns ingen annan som kan ta din plats absolut ingen annan den ända jag vill ha och den ända jag vill förska med är du, jag vill inte hålla på med någon annan vill inte pussa, krama eller känna någon annas närhet. med dig va jag lycklig och kännde en trygghet men nu utan dig känner jag mig tom känns som mitt hjärta är i håligt..  jag vill kunna träffa andra försöka vända ryggen men det går inte vända ryggen till någon man älskar, jag vågar inte heller för inom mig finns det en glöd att de kanske kan bli vi två igen drömmer om den dagen, tänker på det jämt minst 20 gånger om dagen, jag vet att du inte har någon tillit kvar för någon men snälla du måste tro mig, om jag skulle få chansen skulle jag ge dig allt, verkligen bevis för dig att du är mannen i mitt liv den jag vill leva med för slldtid..

JAG ÄLSKAR DIG.
de kan ingen ta i från mig..

Kommentera

Publiceras ej