en morgon blogg

0kommentarer

hmm, vaknat lite för tidigt, så nu är jag rastlös för har inget att göra så tänkte jag kan dra en snabb blogging kanske, hihi. måste bara säga att jag har skrivit fel i en av inläggen min familj är inte i thailand dom är i egypten det hade jag helt änkelt förtränkt  men men, jag hoppas dom har det trevligt och så där dom  kommer hem någon gång nästa vecka tror jag. de blir mys att träffa alla igen då.

i natt sov max hemma hos jenny och emelie han ska sova där i natt också, så då får jag och sylva vila lite, han är så otroligt sjukt söt måste jag bara säga, men när han sover här får jag en oro i kroppen..

men men ayaa, snart blir de väl skola sen tror jag att det blir att bara vara hemma men har ingen aning än får se i fall kimberly och nysten hör av sig eller något, eller så kanske jag rar ut och träffar denize som jag inte träffat på fan skit länge.

men nu ska jag packa ner de sista som jag ska ha med mig till skolan sen blir att knata upp mot södertull och möta amelia och tezz, sen 117 upp till vrinivipark!

påå på er från eran maaryjanee ;) <3

Kommentera

Publiceras ej