hemma igen / bilder

2kommentarer

bilder på min nya klänning och skorna kommer!
lite kort info om dagen kommer!

nu sitter jag här hemma, max är här vi ska ta hand om han hela veckan medans resten av familjen är
i thiland och köper fina saker till alla oss andra som inte följde med hihi.
men ayaa när jag kommer hem kom jag på att jag hade glömmt min lilla väska och det var ju inte det bästa för
i den har jag mina nycklar, laddare osv.. såå jaa det vart inte så lyckat men som tur va så va sylva hemma så honkom och öppna dörren till mig, men de jag mer oroar mig för e skåps nycken.. alla mina skol böcker ? herregud min lärare kommer ju att döda mig i morgon xD.

nu ska jag snart hoppa in i en dush och fräsha till mig lite tills i morgon med ansikts behanldingar och kropps behandligar för jag e ju så jävla bäst och har hemma spa hemma! så jävla skönt sen ska sylva få masera mig och så ska jag ligga och njuta och kolla på kendra för de e ju idag!

men här komemr lite cp bilder, jag och kimberly (som sagt inte bästa fotograferna) men de kommer lite suddigabilder och så och det får ni leva med.

BILD! första gången på 10 år?

det är många som klagat på att jag aldrig lägger ut bilder men försöker att bättra mig ska ni veta hihi.
så vad tycker ni om de fina inköpet ? nice vaaaaaa vaa ???? !!!

men nu ska jag bara vara drotting över hela den här längenheten, ja ska få masage, hemma spa och allt
så herrå fakker's älskar er ;)

peace 'n love to sisters 'n brothers

2 kommentarer

Amelia

13 Sep 2009 22:30

Fan va fint de va!! <3

sandra

14 Sep 2009 22:22

Dom är inte i Thailnad :O Dom är i Egypten ;p Och där lär det inte finnas sååå mycket man kan köpa hehehe

Kommentera

Publiceras ej