jag ställer fråga, ni sätter svar!

1kommentarer

kom typ nyss hem, har varit på stan med denize tog en fika med jesper och så.
sen drog vi till vilbergen och sola, så när är jag brun och fin..

sitter och väntar på att andra avenyn ska börja, inte så långt kvar..

VAD SKULLE DU GÖRA ? SVARA HELT ÄRLIGT OCH ALLA MÅSTE FAN SVARA NU!
en kille som gör dig galen, ni har varit tillsammans och du har varit stört förälskad i den här killen, men du är inte säker på i fall du fortfarande älskar den här killen, det ända du vet att det bara är han du vill vara med.. han intreserar dig även fast många gånger har han sårat dig inann.. du skulle bara kunna tänka dig att dela ett liv med den här männsikan men efter allt han gjort blir det svårt.. du vill inte ha honom men ändå vill du.. du tänker på han men ibland är de posetivt och i bland inte.. i blan känner du saknad och i bland inte.. du önskar att skulle vara pappan till dina barn men vill inte bli sårad igen. vissa dagar är svåra andra inte.. i bland är han kall i bland inte i bland visar han kärlek i bland inte i blan visar han kärlek men du vet inte villken vänskap eller kärlek ?
i bland känner du hat ibland saknad i bland  kärlek och i bland bara en vänskap..
men mest av allt önskade du att att skulle fungera, att allt skulle bli bra att inga mer lögner och ingen mer svik..
och du vet mycket väl att allla dessa tvekningar är för hans svek och lögner?

så säg mig någon som kan förklara? , någon som har en åsikt? eller någon som känenr igen sig?
mycket komplicerad text jo jag vet men hoppas ni förstår gärna öser in med komentarer om hur ni skulle gjort,  eller vad ni tänker på när ni läser den här texten.



/ linnéa

1 kommentarer

booboo3000

16 Sep 2009 18:28

jag skulle be fittan dra åt helvete.....den som gör min syster illa gör hela mig ledsen o förbannad...

Kommentera

Publiceras ej