med amelia

0kommentarer

sitter hemma hos mig med amelia, kollar runt på massa bloggar tog en titt på Katrin Zytomierska, hon e ju fett skön aså, älskar hennes blogg för hon har den attetyden sóm slänger kissie, dessie och paow i väggen!
pluss man kan inte fatta att hon är 32 år, fyfan trodde typ hon var 20 eller något eller i alla fall inte 32.

börjde skol dagen i himmelstalund skulle ha friluftsdag men jag, amelia och tezz var inte med för jag har typ inte sovit ett skit i natt, är helt död så vi drog dr i från typ dirr, och tro inte att jag skolka för de gjorde vi absolut inte för våran lärare sa ni kan lika gjärna gå om ni inte ska vara med men ja sätter nävaro på er ändå för att ni kom hit. så det var ju väldigt snällt av henne! (y) :D

idag ska jag försöka fixa någon som fixat till min blogg vill göra om den totalt, helt totalt ändra allt verkligen!
ska höra med några och se om någon har lust och kan göra den perfekt till mig hihi. jag kan ju inte det där själv jag förstår mig verkligen inte på det dära med alla koder och sheit..

menmen uppdaterar senare pussen!

Kommentera

Publiceras ej