nästa norrköping!

0kommentarer

vaknade för någon timma sedan, nu sitter jag här och väntar på att kim ska fixa klart sig så vi kan gå hem till
molly och hämta busskort till kim och sedan ta bussen till norrköping.
va hemma hos min syster i går också, skulle igentlign bara va där ett tag men blev att stanna kvar och umgås med henne och jordan till kl 23  någon gång sen när vi skulle hem mötte vi martin och max så vi drog med dom.
går kvällen var väl helt okej men ändå vart den åt helvet för vi gick en mil i går sammnalagt, till ett jävla ställle
lång ut i skogen, och när jag läger långt menar jag det verkligen.. men det var ändå ganska så mysigt för vi va
8 pers där ute och så elda vi, satt och snacka och så, men vägen dig tog ca en och en halv timma tog det at gå
dit ut mitt i ingenstans, sen vägen hem tog ca 2 timmar för vi gick en längre väg, fråga mig inte varför men jag
och kimberly hade inen aning om hur v skulle hitte hem så vi gick efter dom anra killarna, men efter mycke
skoskav och ont i fötterna kom vi hem och bara chillade.

när jag kommer hem blir det att slugga som ett as sedan tvätta och fjäska till sig ett nytt comviq kompis för mitt är slut så att alla vet. och jag lovade bilder i går men de kommer senare under dagen när jag komit hem.
puss på er så länge.

peace 'n love brothers 'n sisters

love jaah ! ;) <3

Kommentera

Publiceras ej