natt blogg!

0kommentarer

usch jag vet fy-skäms jag blogga aldrig förns nu och nu pallar jag inte lägga ut bilder för att klockan är för mycket och jag har bara sovit samanlagt ca 8 timmar på dom här 2 dygnen i finspång, så är mer rättare sagt helt dödat.

dom söta bilderna på jordan och elias kommer i morgon i stället och då lovar jag att du kommer upp, där har ni mitt ord. men om skärmen eller något skulle pajja då är det inte mitt fel, för då går de ju ine hihi.

är över trött nu, har snackat med kimpan på msn skickat lite roliga videos på msn till varandra bland annat på sirri xD haha jag hittade en gammal idol video där de är då dock är en japan med skit samma dom e typ lika haha
i alla fall han kan typ ingen svenska och kan inte sjunga för den delen heller haha. sen skäller kristi ut han på japanska xD. sen har vi vedion på kim också en skit gammal idol grej jag hitta då de är en utlänsk kille som liknar kim med det långa lockiga håret som ska sjunga "vart bor du lilla råtta" men han sjunger typ mer "vatbo du lilaa ratta" haha skit kul och jag e ju då självaste idol anna "ring,ring" whihuu ! (y)

men ska tagga till sängen nu hihi, se på twilight idag igen bara längtar som en galning till november så jag, kristin och booboo ska på första priminiärdagen på twilight 2. yeeeeeey för den dagen !!!!!!!!!

pusssssssssssssssssssssssssssssssss

Kommentera

Publiceras ej