navesta nästa

0kommentarer

har inte kunnat uppdatera för när jag kom hem igår så funkade inte min skärm igen försökte med allt men det gick inte att fixa den, sen nu när jag håller på att städa så tänkte jag att jag försöker en gång till och de gick så säger förlåt för att jag har märkt att varej kväll säger jag "jag uppdaterar senare" men de har inte blivit så haha.
men men.

igår blev de att träffa nysten, manne och alla vi chilla hemma hos jonte ingen fest eller så bara tog de lungt.
sen gick jag och kimberly kl 01 typ och var hemma vid 2, vi gick fucking ändå från vilbergen och hem till mig det var fett akllt och lite läskigt. ;)

du ska jag dra mig hem till emelie ska köpa cig sen köpa ngt ätt äta sen ska vi bara chilla hemma hos henne och vänta på att mamma lotta ska komma hem.

men ska tíll henne pusshej <3

Kommentera

Publiceras ej