nyvaken bloggerska

0kommentarer

usch usch usch, jag är så himmla trött vill bara gå och lägga mig igen men måste ju till doktorn och jag hoppas de går bra där. Idag är det ett måste för mig att gå till skolan för jag ska till FINSPÅNG idag ju så jag måste annasr får jag ju inte åka så ska packa väskan nu, sminka mig, klä på mig sen blir det doktor, skola, stan och sist men inte minst finspång saknar min underbara syster som bara den och jordan,elias, sirri och alla sen kommer bea oxå, de va ett tag sen man såg henne, så de blir nice.

men nu måste jag tagga, faktist mår jag inte så bra så ska ta en panodil eller något. men nu måste jag fixa allating. pussen på er bloggar i från finspång jag lovar om nu inte deras data är trasig eller något säger så bara för att man vet aldrig jag har ju fan alltid otur när de gäller datorer hihi.

peace 'n love .

Kommentera

Publiceras ej