rättegång nästa

0kommentarer

sitter i bibban med tezz,amelia och jessica vi ska på rättegång nu snart så vi chillar lite här i bibban lite och jag snodde en data så att jag kan blogga lite! (y), i dag ska´jag träffa kimberly och prata får se de ska bli skönt att prata ialla fall. sen ska jag till navesta och träffa besa och umgås med alla där som jag inte träffat på hundra år tex fredrik min älskling! :D hoppas på att kimberly hänger md så ska jag visa henne vart jag brukade hänga och chilla varje dag förut och de.

har nyss lånat twilight 2 boken,¨så jag kommer sitta och nörd läsa den hela tiden för jag har ju beställt biljätter till priminiär dagen med syster booboo och christin.

idag får jag även min nya data skärm så nu komemr jag kunna blogga normalt igen förhoppningsvis! :D

men nu ska ja tagga till rätte gången pööözzz <3

Kommentera

Publiceras ej