RÖK SUGEN !!!!!!

0kommentarer

sitter hemma nu, har precis ätir tacos, skit gott åt som en häst fan så nu sitter jag här fet som en julgris haha.
jag som just nu håller på att sluta röka, jaa en cigg skulle sitta så jävla fint just nu !! jag har ätit men inte rökt och jag säger bara en sak och de är JAG È RÖKRUGEN! men men nu jävlar ska ja sluta även fast de blir en liten cigg snart, men jag ska högst röka 5 cigg om dagen iaf men de kommer inte äns bli så för jag får inte mina pengar förns nästa vecka på fredag så jag e helt cigglös tills dess och då är det fan lika bra att sluta ju eller vad säger ni?

mats är här så ska gå och fråga han om han har en cigg att bjuda på, liksom en cigg efter maten borde ju inte vara så farligt haha. men ayaa.. kan inte sluta skriva om min helvete ciggaretter.. fyfan r.i.p till dom aså..
FEEEEEEEEEEEETT RRRRRRRRÖÖÖÖKKKKKKKKK SSSSSUUGGGGGGGGGEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNN!!!!!!!!

ayaa. brb sa fråga han nu pusssen ! :D

Kommentera

Publiceras ej