sarah larsson

1kommentarer

lite kort om idag då, skola (y) sen gick jag och amelia och kolla på skor jag hitta ett par, skit söta vister skor som
jag kommer bo i haha. sen gick jag och träffa denize, jesper, marcus mm. satt och tog en caffe på espresso house, skit nice! blev att käka på donken lite innan fikat också.

nu vill jag tillägna resten av inlägget till min kära syster, utan henne vet jag inte vem jag skulle vara idag, hon har alltid funnits där som en andra mamma för min även fast hon är min syster.
när jag var liten kalla jag henne för mamma men det är väl inte så konstigt eftersom det var hon som tog hand om mig och det har hon alltid gjort och jag är så glad och tacksam över det!
min syster är en stor del av mitt hjärta och jag älskar henne djup kommer aldrig svika henne vad som än händer.

men nu ska jag se på film pusshej på er och min underbara syster! <33

1 kommentarer

sarah

19 Sep 2009 23:34

du e min underbara syster, det går inte att beskriva med ord hur mycket jag älskar dig, även om jag skäller på dig lite ibland=) men det e ju att jag bryr mig så mycket om dig oxå=) finns alltid här för dig med ska du veta..ALLTID=) puss o kram sis// booboo

Kommentera

Publiceras ej