sexig bild ;)

0kommentarer

jo, i går slarva jag riktigt reält men hade faktist ingen tid att slänga ut ett inlägg, han bara komma hem fån skolan så hade jag soc möte sen eftter det så gick jag och sylva till stan för att äta innan vi gick på bio :)
vi såg flickan som lekte med elden den var jukt bra, det är fortsättingen på män som hatar kvinnor och den tycker jag inte om men den här som jag såg i går den va rikigt bra aså, rekomenderar den direkt, den borde ni verkligen slänga ut pengar på och se, vi betala 220 för 2 biljätter och de var det värt kan jag ju lova.

på soc mötet pratade vi om att jag ska bo hon min syster i finspång veckoviss för att sedan se om jag vill och om jag kan flytta dit, så det är skit nice!

idag blir det massor av plugga, såå aa måste bege mig nu till alla skol böcker och jag lovar er jag drunknar i dom.
ayaa, som ni vet kan jag inte ladda upp några bilder men här har ni en länk till min bdb där vi ska slänga in med komentarer de är en sexig;) bild på mig sen är de saker som du tycker eller vill gör med mig, haha bra att veta ;)

http://linneaalarsson.bilddagboken.se/p/show.html?id=413392418&directlink=1

där har ni den,

puss och kram!

Kommentera

Publiceras ej