söndag

0kommentarer

sitter hemma, håller på att ladda ner en film so min älskling rekomendera mig om så den borde ju va bra
har nyss städat lite dushat och så, så snart hoppas jag att filmen har laddat klart snart så jag kan lägga mig
snart och bara ta det lungt och sedan somna haha.

va hemma hos emelie idag träffade jenny,jimmy,michaela,besa,rreze och några mer, det va ganska nice ba
softade,snacka och sådär.. i morgon ska min syster ha tillbaka sin display så får se om jag kan fixa en sladd
så kan jag ta min brors dislay istället .. om jag inte kan fixa de så blir det ju ingen blogg i morgon tyvärr..
men vi hoppas på de bästa!

skola i morgon då, boring men ayaa måste ju..
sen blir det ju kul att träffa tezz och amelia såklart, hihi =)


men pussen på er nu (K)
peace 'n love

Kommentera

Publiceras ej