super bra filmer!

0kommentarer

min foster syster har inte hämtat sin skärm än, så jag vet inte om han ska hämta den idag eller i mon
hon skulle igentligen hämtat den igår sen i går kom hon aldrig sen skulle hon hämtat den idag men hon
kom ju aldrig ändå, om hon nu inte komemr senare..

hände väl inte så mycket speciellt i skolan idag, bara en vanlig dag men idag va det bara jag och amelia
i klassen för alva har ju slutat och börjat på eber och tezz va sjuk.. men det var kul ändå.

har nyss tittat på filmen som min älskling rekomendera mig om, det blev aldrig att se dej igår så såg
den idag istället.. den va jätte bra jag lovar er! fyfan det handlar om en kille och hur han gör allt för
att få tag i hans son som vart kinappad.. omg jag lovar er jag tjöt faktist lite, aså den va fett sorlig oxå.

waist deep



och här är den andra filmen som jag skrev lite om häromdan, den är också jätte bra handlar om en kille
som känar pengar på att sloss och i filmen finns det romans också och den är väldigt bra!

fighting

 

uppdaterar mig senare om dom inte komemr och hämta datan.
peace 'n love

Kommentera

Publiceras ej