torkar mina tårar!

0kommentarer

nu har du bestämmt dig tror jag och nu vänder jag ryggen till dig, för vi kommer inte längre än så här och om de är så här så är det meningan att de ska vara så.  därför ger jag upp nu, tänker inte kämpa i mot ödet, orden ligger på bordet nu och mina sista va :
"gud väljer vägen, min ända önskan är att vägen leder mig till dig"
men tyvärr så gör den inte det.. lika bra då att skita i allt, ge upp och ta nya och starkare steg.
känns bra att vi bara är vänner men ville mer änså det vet du, men tänker inte dra upp de gammla minnena igen, kommer inte att skriva på samma sätt igen, kommer inte höra av mig på samma sätt igen för om vi nu ska vara vänner ska du också visa intresset annars kan vi skita i de också.

peace, jag går vidare ! <3

Kommentera

Publiceras ej