Zin Kim - Fri Språk ?

0kommentarer

har tänkt på en sak jag börjar fan alltid ett inlägg med "sitter" haha ganska störande när jag tänker på de.
har frågat typ hela min kontakt lista om dom har Zin Kim - Fri Språk men ingen har den och jag får damp fan för jag vill ha den, fråga mig inte varför men vill ha den bara kommer inte i håg hur låten går eller någonting de ända jag komemr i håg är att han av slutar en vers ´med "de här e fr språk" tro jag i alla fall.

har städat mitt rum idag det är skit mysigt har massa tända ljur över hela rummet och de ända som fattas nu är en kille att gosa med haha, de e västa romantiskt i mitt rum men jag får väl ha en romantisk kväll med mig själv och twilight filmen som jag ska se för milljontalse gången haha.

i morgon kommer kimberly in till stan igen men så klart så ska hon vara med sin älskade och jag ska få sitte här helt själv i mitt romantiska rum och pussa på min datat eller något.

ska träffa jonathan i veckan, ska bli trevligt, sen ska jag kanske träffa marcus om han inte kommer på fredan då jag åker till finspång och ska umgås med min syster och bea och alla sen på lördagen ska jag vara barnvakt åt mosters älsklingar jordan och elias får se vad jag hittar på för kul med dom, men det ska bli kul för jag saknar alla sjukt mycket, sarah, sirri och barnen.

nu väntar jag på en låt som jag vill ha sen ska den männsikan skicka Fri Språk oxå förhoppningvis om han kan fixa den, annars dödar jag han sedan slänger jag ut min dator genom fönstret som simon (filosof) ville göra en gång haha. medn ayya nu ska jag fixa lite saker och så sen ska jag sova.

pussen på er !

Kommentera

Publiceras ej