du é ju allt bra tjock!

2kommentarer

efter förra enlägget städa jag lite sen la jag mig i sägen och kolla på film (kidulthood).
den är grymt bra men jag fick så lite sömn igår så jag decka efter typ en halv timma!

sen vakna jag runt 9 tiden, ringde älsklingen, gick ut och köppte guuudis och åt mig gravid.
sen har jag bara suttit framför datorn som en data nord och lanat facebook med Ida! (y)
lite ny design på bloggen fick de bli oxå;)

mötet i morgon börjar klockan 1, sen ska jag eventuellt gå till finspång i morgon
aså, jag är inte helt säker änu men jag ska till finspång iaf och måste jag gå så går jag
för till finspång ska jag iaf! ;)

BTW, så fucking irriterande att folk börjar kalla sig själva för mary jane nu helt plötsligt?
snälla det finns bara en, så stick era "fuckers" !

2 kommentarer

MJ

16 Apr 2010 01:45

Innan du börjar kommentera om folks smeknamn, kan det vara bra om du tar reda på var ifrån det kommer och varför de kallar sig det. Alla har vi olika anledningar till våra smeknamn, så även du!

mary jane

16 Apr 2010 02:42

de ja menar, helt plötsligt fick ni alla "mary jane" en anledning till att kalla er maryjane

haha

Kommentera

Publiceras ej