GÅ till finspång

1kommentarer

har varit ute och träffa emelie, snacka lite skit osv..
ska nog lägga mig och se på film ett tag snart, ingen aning villken men sirri hade laddat
ner någon film som verkade bra, kanske lägger mig och kollar på den?

skriver av mig lite ;
ångrar fett mycket att jag åkte till finspång..
saknar hela finspång efter bara några timmar!
säger de rakt ut nu bah, " jag e en äggskalle" såjah!!

ajust kan ju berätta lite om min resa som ja eventuellt ska göra i morgon!
har nämligen inget busskort så jag kan ta mig till finspång så ja ska gå dit
det tar en timme med buss, alltså en halv timme för mig att gå;)
haha naaj, men aså en har sagt att det tar 7 timmar att gå men fuck that
tror inte ett skit på de!

har en pojkvän som tror ja går på något just nu, men det gör jag faktist inte!
ser fram imot att bevisa att det inte tar 7 timmar iaf :D


1 kommentarer

- JessicaNordh'

11 Apr 2010 18:54

Hur gick det med att gå till Finspång? xD

Kommentera

Publiceras ej