Agustifestvalen!

0kommentarer

Helt underbar kväll med det bästa folket ni kan tänka er! Åh kände verkligen att jag behövde det här att få komma bort från Finspång ett tag och bara få umgås med de gammla goa vännerna i Norrköping!

Kvällen började hemma hos söta Sandra med henne, Emelie, Chris och Maarit, fett trevligt sen drog vi vidare till stan, gled runt som fan, träffade Kimberly och hennes kompisar, så drog en sväng med dom sen skulle de hem så jag va med Denize och alla dom.. haha.. sen .. så träffa jag på Kimberly och dom igen som missat sista spårvagen, så jag fortsatte kvällen med att gå runt med dom, fick även en ros av Tim haha, gulligt hihi :). Senare så skulle de tagga hemmåt  och jag själv ville vara kvar ute så jag avslutade kvällen med Emelie och dom istället! Mycket trevligt! ;)

Bilder från idag kommer i morgon tror jag.. Men nu ska jag ut och röka en cigg sen blir det att gå å lägga dig och sova för jag är rätt sliten och i morgon ska jag fixa massa ärenden som vanligt när jag är i Norrköping.. Näsa vecka blir det även ett till ärende (VIKTIGT OCH STORT;)) har i Norrköping som jag måste gå på .. Aya nu skriver jag bara en massa skit så hejdå!

Kommentera

Publiceras ej