Åsikt!

0kommentarer

Jag behöver ingen vid min sida om det är så, kan klara mig helt själv. Och det som hände går bevisar bara villken jävla tabbe jag gjorde med dig.. Att jag litade på dig, att jag tog tillbaka dig 2 gånger efter saker du gjort och sedan ångrat. Och jag är både ledsen och glad för ditt beslut.. Jag hade förväntat mig en framtid som du nu slängt iväg utan någon som hells anledning och jag blir samtidigt glad för nu vet jag vad du går för.. Villken jävla lögnhals du är.. Och att du ens kan använda dig utan orden "jag älskar dig" det är skamligt, för du verkar inte ha en aning om vad det är. Men det vet jag kan ja lova dig.. Kunnde ha gett dig all kärlek du önska, gett dig ett fint liv med familj men du blåste bort de som en nypa salt och då får du fan ta och skylla dig själv.. Du får sitta och tänka igenom dina synder, om du är smart så inser du att JAG har rätt och du har fel och den dagen (om de nu blir) så kommer du inse vad du gått miste om änu en gång. Allt jag hade att säga till dig. CIAO

Kommentera

Publiceras ej