Brunetten!

4kommentarer

Japp det blev aldrig svart för min del igår, jag blev brunett istället, skit snyggt är det!
Haha, massor säger att jag inte ser svensk ut när jag e mörk hårig? Är de sant tycker ni?

Idag va det en soft dag i sklan, började kl 12 och sluta 14.30.
Fast jag är apa förskyld aså.. Tror jag håller på att snora och hosta ihjäl mig!

Sitter för tillfället hemma och chillar sen ska jag ringa Robin vid 4, får se va som händer, ska iaf va med bästaste Sara idag lite senare. Har saknat henne som fan den lilla häxan! Hahaha! ;)

Jag just nu, cp pic HAHA!

4 kommentarer

:)

30 Aug 2010 15:42

SJUKT FINT! tycker värkligen att du ska låta det vara sådär nu :D

ida

30 Aug 2010 17:18

tkr verkligen att jag är bäst på att färga... HIIHHIIHIHIHIHIH

Pega

30 Aug 2010 18:34

Du är snyggare i mörkt hår linnea..

Och det vart skitsnyggt i brunt med:) Du ser inte hel svensk ut i mörkt ..men oavsett du hade blont ser du inte hel svenks heller ut,typ spansk något sånt..halv typ..

jenko

30 Aug 2010 22:35

tycker du blev jätte fin i håret gumman!!

Kommentera

Publiceras ej