För mycket alkohol !!

1kommentarer

Jag deckade efter att ha slängt upp Botox inlägget, så det blev aldrig att träffa Nina och Amanda, för jag låg döendes i sängen typ.. Vaknade typ vid 21 tiden då va det bara att fixa sig och sedan ta med mig Spike hem till baby. Jag vet inte hur jag lyckades men jag hade badat med kläderna på, och stått och dansat med Emil i flera timmar, och badat hela natten (ända tills morgonen..). Men bilderna får ni fan ta i morgon.

Har sovit HELA dagen idag sen så hörde sara och dom av sig så drog ut och träffade henne, Amanda och Betty, vi satt och snacka en massa skit sen blev det att dra sig hemmåt. Aya, nu måste jag lägga mig och sova, jag är inte van vid de här men nu blir det antadligen inget mer festande förns SKOGSRÖJET!! :D

Godnatt / alkoholisten...

1 kommentarer

zaida

17 Aug 2010 11:19

HEJ!

Jag såg att du hade kommentera takai.blogg.se, angående att följa varandra på bloglovin. Ska vi följa varandra? ;)

Kommentera

Publiceras ej