Hemska j*vla dag!

0kommentarer

Prata nyss i telefonen med en viss person och han ändå inte säga det jag ville ha sagt.. Men får väl vänta tills på fredag då man åker in till Norrköping och spenderar hela den dagen istortsätt med den personen..

Svårt att fatta hur en dag kan börja så underbart bra och sedan sluta i ett helvete.. Helt sjukt aså, men sån är livet och efter allt så är man ju ganska van så det är ju bara att trippa vidare till nästa lycka. Men just nu är det lite väl mycket som hänger på axlarna men får ta en dag i taget som sagt..

Ae, nu är de två timmar sen jag tog min medicin så borde krypa ner under täcket nu och försöka sova även fast de hänger kvar massa i tankarna.. Och tro nu inte att allt detta handlar om mitt ex för han är mitt minsta problem just nu.. Bara så att ni vet.. Men nu blir de fan sleepy sleepy med min älskade fina bebis Spike! PÖZ!

dagens ordspråk; Den som vågar drömma blir blåst..

Kommentera

Publiceras ej