Ladan

6kommentarer

Varit på Ladan hela kvällen med en massa roligt folk.

Vicky, vem fan sa att jag snackade om dig? Men visst ta åt dig gört.. Sluta giddra nu för i helvete!

& pega, tror du att du känner mig eller? Du vet inget om mig och mitt liv, du "kände" mig för flera ÅR sen, men nu längre har inte du en aning om vem fan jag e, eller vad jag gör. Låt mig giddra och snacka eller skriva hur mycket jag vill, det här är min blogg för de första. För de andra borde du komma med mer fakta innan du komenterar. Du vet ingenting om det här! Och för de tredje, passar de inte, nej men så bra stick från denna sida ist!

godnatt!

6 kommentarer

vicky

01 Aug 2010 10:49

Nee men då kan du ju blocka upp mig på msn & förklara eller?

Pega

01 Aug 2010 12:05

Hörrö din kaxiga snorunge...jag skiter i om jag känner dig eller inte,snacka inte massa skit för jag kommer se dig förr eller senare i stan..

tror du e en gangster eller? du e fan pinsam människa..klipper dig på en sekund om jag vill men skrattar dig rakt upp i ansiktet horunge.... ha du något o säga så ge mig ditt nr så ska du få höra det andra.

Pega

01 Aug 2010 12:07

Och nej jag vill inte veta om ditt ruttna liv som du spenderat i familjehem sen du var liten..skiter i ditt ruttna liv men du ska ha klart för dig...HOTAR inte det ska du ha klart för dig..SKA DU HOTA KOM TILL MIG SÅ SKA JAG VISA DIG VAD HOT ÄR.. jag tänker inte ens skriva tebax mera här.ser jag dig så tar jag det öga mot öga mot dig och jag e inte ett dugg rädd för en liten gangster som dig.. vill ja klippa dig gör jag det direkt utan tveka men slår inte snorungar som dig..



tänk på vem du jiddrar med bara...

Sandra

01 Aug 2010 16:30

Hörrö Pega!

Du lägger dig JÄMT i när folk bråkar, så du om någon är PINSAM!

Du sitter och hotar Linnea nu?



btw. tror ditt liv är mer ruttnare än Linneas!!!!!

elvirajohansson

01 Aug 2010 19:19

den där Pega verkar ju föfan dum i huvudet, ursäkta men vafan ska hon lägga sig i för? mind your own fucking buisness! försök vara liiiite vuxen iallafall, pega .. ruttet liv? om ruttet liv menas med fin hund, bra pojkvän, bra familj och bra vänner, så visst :p herreguuud .. haha

Anonym

12 Aug 2010 04:46

Nu är det ju du som lägger dig i ? mind your own fucking buisness

Kommentera

Publiceras ej