Natt bloggning

1kommentarer

Jag drog i väg till min homie, det var meningen att jag sedan skulle till baby och umgås i Ladan. Men det blev ett par ändringar. Jag va kvar hos min homie tills klockan 4 i morsen.. Snacka om någon som kommer vara död i morgon.. Spike ligger redan och snarkar, och jag ska väl med göra de snart.. Saknar älskling..

Men nu ska jag ta ett knäcke bröd, sen ska jag lägga mig till rätta och sedan sova som en fucking gudinna, och det svär jag på. Och en annan sak.. Sarah lycka till att väcka mig i morgon PEACE 'n LOVE.

1 kommentarer

sarah

02 Aug 2010 13:22

ja du lilla flicka kan inte väcka dig e ju på jobbet men du ska upp i alla fall din hund måste iväg till arken o köpa ny mat o sen ska du ju hämta upp selet=) så wakey pakey snurr unge

Kommentera

Publiceras ej