Norrköping!

1kommentarer

Har varit i Norrköping hela dagen, så det är därför jag inte har uppdaterat. Jag har fixat en massa ärenden osv. Gick även en sväng på stan först med Sylva och sedan med Jessica. Blidde att köpa, Toffsar, Armband, Tights, Skor, Blondering osv.

Det var någon som kommenterade att du ville att jag skulle lägga in lite bilder från när jag gick i Navesta. Och jag har lite bilder på den här datan men inte så många. Det är mest bilder på mig och Nedjma och lite mera. Men jag kan lägga upp dem om du vill. Mera bilder har jag på min dator i Norrköping.

(tryck på bilderna och de blir större)



Medverkande:
Jag, Nedjma, Besa, Jessica, Michael, Simon Irak, Chrille, Erduian, Zlatan och Alexander.
Här har du de bilder som jag har från de gammla fina tiderna;)

1 kommentarer

Anonym

05 Aug 2010 02:46

gulligt festade nt du och jessica tsm hemma hos henne för länge sen? vart är dom bilderna (=

Kommentera

Publiceras ej