Nu jävlar!

2kommentarer

Godmorgon sötnosar,

Vart lite mycket igår, har inget nummer och ingen lur just nu.. Men tror det ska fixa sig idag. Helt jävla slut idag aså, så idag hoppas jag bara på att få träffa min Sarah, hon måste bara få tag i mig eller jag i henne! Saknar henne redan så jävla mycket min dubbel gångare de där aså! <3

Men nu ska ja ta en cigg sen drar jag ut med Spike på en promenad. Så vi hörs senare men först måste jag bara få skriva ner en åsikt här, haha. Lite löjlig och tråkig för er att läsa men måste ha den ned skrivet så jag kommer ihåg de om en timma ;) haha. neeråå.

Fan kan inte förstå hur det på senaste tiden har blivit så mycket dricka, men nu börjar skolan. Jag ska ta tag i hela mitt liv nu! Det är på tiden att sluta drömma som alla andra 18 åringar kanske, nu jävla ska jag sätta igen, inkassera pengar från skola och jobb, lägenhet snart, fina möbler till mig och Spike och bara ge all tid jag kan på mig själv och min habibi Spike.:)

Älskar bilden, sjukt fin ären!

2 kommentarer

Anonym

22 Aug 2010 19:43

bilden är från kim ?

äru fortfarande vänn med han eller ?:)

sarah n

23 Aug 2010 07:21

Min fina linnéa <3

Kommentera

Publiceras ej