Så jäkla trött..

0kommentarer

Robin sov hos mig i natt så blev inte så mycket sömn.. Så denna dag har varit skit seg kan jag lova er! Hände väl inte så mycket nytt i skolan förutom att folket vart chockade om att jag och Robin gick hand i hand.

Ska sätta på en film nu och vila lite. Känner att jag behöver det.. Först en dö seg dag sen så är det något med Spike, han skakar och verkar rätt typ.. Han har även börjat tappat päls fläckvist så vi tror att det är demodex.. Usch så jävla hemskt.. Vill inte något ska hända min ängel..

Svar till Josefina, som undra varför det tog slut mellan mig ock Kim och hur länfe vi var tillsammans?

Ja nu är det ju ett jäkla tag sen det tog slut hehe, (i maj). Kommer faktist inte ihåg just orsaken, för det är något jag förtränkt eftersom jag mådde så dåligt.. Men vi bråkade för det mesta. Vi va tillsammans i 11 månader.


Kommentera

Publiceras ej