Mitt liv är så "ruttet"...

4kommentarer

Jag vill bara berätta för de personer som tror att mitt liv är "ruttet". Jag har enligt mig de bästa måendet man kan ha. Jag har exakt ALLT jag behöver, och ni kan få veta vad det är bara ni inte blir anensjuka ;)

* Jag har min fina Spike (min pitbull)
* Jag har en underbar pojkvän!
* Jag har 2 familjer som stöttar och finns alltid, i rätt läge.
* Jag har mina syskons barn, de vackrast ungarna i världen.
* Jag har pengar, och det är en summa som jag trivs jävligt bra med!
* Jag har underbara vänner!
* Jag har 2 hem och båda är jävligt fina!
* Och jag är så fucking stålt över att jag har bott där jag bott.

Och för de sista, Jag älskar min foster mamma, det e min biologiska syster sarah.

Så snälla, va ska ni klaga på? Ni nog önskar ni hade det som jag va? Eller ska ni fortsätta snacka om att jag bor i fosterfamilj sne ja va liiiten, "ööh barn hem" lyckat va? AA!! JÄVLIGT LYCKAT! För min bakrund är min stolthet, och de platser jag har hamnat på har varit bra, så vem fan har mer tur en mig??. JAG ÄLSKAR MITT LIV, så om ni inte diggar de, sluta läs om det. PUSS!

4 kommentarer

sandra

01 Aug 2010 17:53

Handlar om svartsjuka Linnea! Bara för hon vet att du har haft och har ett bra liv, betydligt bättre än hennes :p

Pega

01 Aug 2010 20:49

Jag har redan prata med linnea och det räcker..Har inget att säga dig Sandra,för onödigt tjaffs och bråk över internet leder bara till kaos ..



Skrev till din blogg med..bara lägga ner för ingen vinner på detta!!! Och linnea du vet vad jag sa till dig på facebook det räcker..kram

Anonym

02 Aug 2010 09:53

Du måste vara mer allert på svenska lektionerna, för du skriver som en kratta

sarah

02 Aug 2010 19:40

hahaha alert stavas med 1 L inte 2 du borde också ta en kurs tror jag, innan du börjar klaga på andra.

Kommentera

Publiceras ej